Lepsza kondycja, szczuplejsza sylwetka i zwiększona odporność organizmu – to kilka korzyści wynikających z ćwiczenia na urządzeniach treningowych na świeżym powietrzu. Teraz siłownię plenerową można zdobyć bezpłatnie w konkursie „Nestlé porusza Polskę”. Wystarczy, że gmina zgłosi swój udział w akcji do 10 marca 2017 roku. Aż 16 siłowni terenowych od Nestlé trafi do tych gmin, których mieszkańcy i sympatycy wykażą się największą aktywnością w internetowym głosowaniu. Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń!
Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” ma na celu wspieranie konsumentów w prowadzeniu aktywnego trybu życia, zgodnie z motto Nestlé: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W ubiegłorocznej edycji konkursu rywalizowało ze sobą aż 710 lokalizacji w całej Polsce! Dzięki aktywności internautów siłownie terenowe ufundowane przez Nestlé powstały w Hajnówce, Markach, Pabianicach oraz 13 innych lokalizacjach. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 obiektów do ćwiczeń na świeżym powietrzu!
Jak zgłosić się do konkursu?
- Aby zgłosić się do konkursu, przedstawiciel Urzędu Gminy do 10 marca 2017 r. musi wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie, wysyłając mail na adres: gminy@4frame.pl i wskazać osobę kontaktową.
- Następnie otrzyma zaproszenie zawierające login i hasło do indywidualnego konta gminy znajdującego się na dedykowanym konkursowi panelu.
- Po zalogowaniu możliwe będzie zgłaszanie wybranych lokalizacji, które spełniają wymogi zawarte w regulaminie.
- Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.
Dlaczego warto?
Siłownia na świeżym powietrzu to miejsce dla każdego, kto chce aktywnie spędzić wolny czas. Można z niej korzystać bezpłatnie i o dowolnej porze dnia. W siłowniach od Nestlé znajdzie się 9 różnych urządzeń poprawiających kondycję. Na każdym z nich umieszczona będzie instrukcja, opisująca prawidłowy i bezpieczny sposób wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie.
– Ubiegłoroczna edycja konkursu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, jak duże jest zapotrzebowanie na budowę ogólnodostępnych siłowni plenerowych oraz jak bardzo są potrzebne inicjatywy takie jak „Nestlé porusza Polskę”. Z tego powodu postanowiliśmy kontynuować program. Mamy nadzieję, że również w tym roku gminy i społeczności lokalne zaangażują się aktywnie w naszą inicjatywę. Cieszymy się, że wybudowane w ramach poprzedniej edycji konkursu siłownie na świeżym powietrzu przyczyniły się do powstania nowych miejsc spotkań, w których mieszkańcy gmin aktywnie spędzają czas – mówi Edyta Iroko, Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
[nestle.media.pl]