Burmistrz Kłodzka ma rzecznika

Od początku lutego br. burmistrz Kłodzka ma rzecznika prasowego. To Daniel Jakubowski, do niedawna pracujący na odpowiedzialnym stanowisku specjalisty do spraw reklamy i marketingu w tygodniku „Euroregio Glacensis”. Sprawa przejścia pana Daniela z gazety do ratusza owiana jest sporą aurą tajemniczości.

ik0013

Rzecznik prasowy burmistrza Kłodzka to nie jest nowe stanowisko. Przypomnijmy, że np. w 2004 r. rzeczniczką burmistrza Romana Lipskiego była Agnieszka Deron, zaś w 2007 roku rzecznikiem burmistrza Bogusława Szpytmy był Andrzej Dąbrowski. Później burmistrz Szpytma stanowisko zlikwidował, przenosząc tzw. „zadania propagandowe” do Kłodzkiego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji.

Oficjalnie stanowisko nazywa się: pełnomocnik burmistrza do spraw kontaktu z mediami. O nowej osobie na nowym [starym] stanowisku w ratuszu jako pierwszy poinformował konkurencyjny dla EG tygodnik „Gazeta Kłodzka”. Chociaż minął ponad miesiąc, EG ani się nie zająknęło o awansie swojego dotychczasowego pracownika. Wstydzą się, czy co? Kłodzcy internauci skomentowali fakt zmiany miejsca pracy redaktora Jakubowskiego, że teraz to już chyba pół [tej] gazety znajdzie pracę w urzędzie. Na razie zauważyliśmy, że największym beneficjentem zmian w kłodzkim ratuszu jest paradoksalnie „Gazeta Kłodzka”. Do tej pory, tylko ten tytuł oficjalnie poinformował w obszernej notce o nowym rzeczniku burmistrza. „Euroregio Glacensis” zaś, póki co, żyje nostalgią za poprzednim burmistrzem, odgrzebując ubiegłoroczne tematy i pałętając się po peryferiach regionu. A w „Gazecie Kłodzkiej” praktycznie z tygodnia na tydzień przybyło ogłoszeń o przetargach i nie tylko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.